Filmul a debutat la numărul 1 în weekendul de lansare și a avut cea mai mare deschidere de box-office intern de când a început Pandemia COVID-19.
Compania Walt Disney (NYSE: DIS) a anunțat că Black Widow a Marvel Studios a debutat la un total estimat la peste 215 milioane de dolari la nivel global în acest weekend, incluzând 80 de milioane de dolari în box-office intern, 78 de milioane de dolari în box-office internațional și peste 60 de milioane de dolari în consumatorii Disney+ Premier Access la nivel global.
Filmul a obținut câteva realizări notabile în weekendul de deschidere, inclusiv:
- Black Widow este cea mai mare lansare de box office intern de când a început pandemia COVID-19 și cel mai mare weekend de lansare intern de la Star Wars Episode IX: Rise of Skywalker din decembrie 2019.
- Lansarea combinată la cinema și pe Disney+ Premier Access face din Black Widow singurul film care depășește 100 milioane de dolari cheltuiți de consumatori interni în deschiderea weekendului de la începutul pandemiei.
- Este cel mai mare weekend de lansare intern pentru o poveste de origine Marvel Cinematic Universe după Black Panther și Captain Marvel.
„Încă o dată, Marvel a livrat un film excepțional spre deliciul fanilor din întreaga lume, Black Widow realizând numeroase etape pe piața actuală”, a declarat Kareem Daniel, președinte, Disney Media și Entertainment Distribution. „Performanța puternică a Black Widow în acest weekend afirmă strategia noastră de distribuție flexibilă de a face filme franciză disponibile în cinematografe pentru o adevărată experiență cinematografică și, pe măsură ce preocupările COVID continuă la nivel global, oferind alegerea consumatorilor care preferă să vizioneze acasă pe Disney+.”
„Este incredibil să vezi publicul bucurându-se de Black Widow după doi ani fără un nou film Marvel Studios, iar acest spectaculos weekend de deschidere arată cât de dornici au fost fanii să vadă acest iubit Avenger în propria poveste. Nu există nicio îndoială că a meritat să așteptăm – Cate Shortland, Scarlett Johansson și echipa Marvel Studios au oferit un film excepțional care continuă o moștenire de excelență creativă pe măsură ce Universul Cinematic Marvel se extinde și intră într-o nouă eră ”, a declarat Alan Bergman, președinte , Conținut Disney Studios.
Studiourile Marvel își continuă excelența creativă în mai multe părți ale ecosistemului Disney. Black Widow urmărește lansările recente de succes ale seriei originale MCU Disney+ WandaVision, The Falcon and The Winter Soldier și Loki, precum și deschiderea din 4 iunie a Avengers Campus, noul Land din Disney California Adventure Park. Până în prezent, fanii Marvel au vizionat în flux aproape 3 miliarde de ore de conținut pe Disney+.