În luna aprilie, Netflix a anunțat că vor introduce un nou tip de abonament care acceptă reclame și cu un preț mai mic pentru consumatori, acesta urmând să se alăture abonamentelor minim, standard și premium deja existente, care nu includ reclame. Astăzi, Netflix ne anunță că au ales compania Microsoft drept partener internațional pentru tehnologia legată de publicitate și vânzări. 

Microsoft și-a demonstrat capacitatea de a se ocupa de toate nevoile Netflix legate de publicitate și lucrează împreună pentru a construi o nouă ofertă care acceptă reclame. Și mai important, Microsoft a manifestat de-a lungul timpului flexibilitatea și disponibilitatea de a inova atât în sfera tehnologiei, cât și în domeniul vânzărilor, precum și în privința protejării confidențialității pentru abonații Netflix.  

Sunt la început de drum și le-au mai rămas încă multe lucruri de făcut. Însă obiectivul lor pe termen lung este clar. Netflix își dorește mai multe opțiuni pentru consumatori și o experiență TV de brand premium, mai mult decât excepțională, pentru publicitari.

Articolul precedentTudum: Evenimentul Netflix international pentru fani revine in septembrie
Articolul următorThe Gray Man, disponibil acum pe Netflix

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.