Tudum: Evenimentul Netflix international pentru fani revine in septembrie

Tudum revine! Evenimentul virtual internațional care anul trecut s-a bucurat de peste 25 de milioane de vizualizări din partea fanilor Netflix din 184 de țări din întreaga lume revine sâmbătă, 24 septembrie, cu cinci evenimente mondiale în 24 ore.

CE: Fii pe fază pentru o zi captivantă de știri, trailere și imagini în premieră și în exclusivitate, precum și pentru interviuri cu mari creatori și vedete de pe Netflix. Acest eveniment virtual gratuit este o celebrare a comunității de fani Netflix și este dedicată prezentării de teasere pentru peste 100 de filme, seriale și programe speciale preferate de fanii din toată lumea. 

CÂND: Pe 24 septembrie, Tudum vine cu cinci evenimente pe 4 continente și va purta fanii într-o uluitoare călătorie în jurul lumii:

  • La 11:00 KST (19:00 PT, 23 septembrie), Tudum va da startul cu un spectacol captivant în Coreea.
  • La 11:00 IST (22:30 PT, 23 septembrie), fanii vor avea parte de distracție și vor afla ce producții urmează să sosească din India.
  • La 10:00 PT, fanii se vor bucura de noutăți exclusive despre filmele, serialele și jocurile din SUA și Europa și de un eveniment suplimentar, care include o avanpremieră a extraordinarelor producții de divertisment din America Latină. 
  • Pe 24 septembrie, la ora 13:00 JST (21:00 PT, 24 septembrie), vedetele din Japonia vor încheia evenimentul Tudum cu o adevărată sărbătoare a divertismentului japonez.

UNDE: Tudum: Un eveniment Netflix internațional pentru fani va fi disponibil în mai multe limbi pe canalele de YouTube ale serviciului Netflix. Accesează site-ul oficial pentru fani al serviciului Netflix, Tudum.com/event pentru cele mai recente știri despre acest eveniment internațional pentru fani și rămâi pe recepție pentru detalii despre noua serie de titluri și vedete de la începutul lunii septembrie. Notează-ți chiar acum data de 24 septembrie!

Articolul precedentCând apare filmul „Thor: Love and Thunder” pe Disney Plus?
Articolul următorNetflix va intra în parteneriat cu Microsoft pentru un nou tip de abonament care acceptă reclame

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.